.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه قدس


تمجيد تلويزيون عربستان از تاريخ ايران
الف- تلويزيون عربستان با پخش گزارشي مستند تاريخ ايران را اوج شکوه تمدن بشري ناميد.به گزارش العالم، شبکه يک تلويزيون عربستان در برنامه اي مستند اعلام کرد: «کوروش کبير» درگيري ميان قبيله ها را از بين برد و يک امپراتوري متحد و جهاني به وجود آورد.

رويترز: نماينده آمريکا در ضيافت شام ايران حاضر شد
فارس- رويترز حضور «آلياندرو ولف» به عنوان نماينده واشنگتن را در ضيافت شام پنجشنبه شب وزير خارجه ايران در «منهتن» در کانون توجه قرار داد.

مشايي: تخريب کنندگان اموال عمومي در زندانند
پارسينه - اسفنديار رحيم مشايي، رئيس دفتر رئيس جمهور در گفتگو با نشريه آمريکايي نيويورکر در مورد حوادث پس از انتخابات گفت: آنهايي که به زندان افتادند فقط کساني اند که به تخريب اموال عمومي پرداختند.وي افزود: خرابکاري کردن فقط اين نيست که شما خودت دست به بزهکاري بزني. روزنامه نگاران دستگير شده در ايران، ديگران را به انجام خرابکاري تحريک کرده اند.
برگزاري همايش ضد ايراني از سوي شبکه «فارسي 1 »
آريا- شبکه «فارسي 1 » بخشي از چهره پليد خود را رو کرد. شبکه تلويزيوني فارسي 1 در راستاي ترويج نام جعلي خليج «ع ر ب ي» که از اهداف مغرضانه برخي کشورهاست همايشي را با عنوان جعلي خليج «ع ر ب ي» برگزار کرده است.

مصر شيطنت کرد، غرفه اش پلمب شد
ايسنا - در پي توزيع کتابي با عنوان جعلي خليج ع.ر.ب.ي در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، فرمانده انتظامي تهران بزرگ از جمع آوري اين کتاب و پلمب غرفه توزيع کننده آن ( غرفه مصر) خبر داد.

هواپيماهاي بدون سرنشين ايران بر فراز درياي عمان
فارس- هواپيماهاي شناسايي بدون سرنشين ارتش ايران در رزمايش جاري بر فراز آبهاي درياي عمان به پرواز در آمدند.

دستگيري اغتشاشگران فراري در مرزها
جوان آنلاين - تعدادي از اغتشاشگراني که تصاوير آنان منتشر شده بود، به طور جداگانه قصد خروج غيرقانوني از کشور را داشته اند که برخي از آنها از سوي گروهانهاي مرزي دستگير شده اند.

دلسوزي از نوع بي بي سي
شبکه ايران- تلويزيون دولتي انگليس از حضورنداشتن انتشارات آثار شهيد بهشتي در نمايشگاه کتاب تهران، ابراز ناراحتي کرده است. بي بي سي همچنين از عدم حضور اين انتشارات در نمايشگاه - که بنا به گفته مسؤولان، به دليل انجام تخلفات صنفي بوده است - ابراز نگراني کرده و آن را نشانه نبود آزادي بيان در ايران دانسته است.

تظاهرکنندگان ضد ايراني در افغانستان
دلار گرفتند
فارس - مولوي مختار مفلح رئيس نهضت اسلامي افغانستان، تظاهرات اخير روبروي سفارت ايران را بشدت نکوهش کرد و گفت: اين تظاهرات يک تظاهرات دلاري است که در مقابل دريافت پول انجام مي شود.

سفر جمعي براي خريد قطار چيني!
جهان- يک هيأت دولتي در آذربايجان شرقي سفري 10 روزه به چين داشتند تا از کارخانه واگن سازي اين کشور در بخش خصوصي بازديد کنند.اين سفر 10 روزه درحالي صورت پذيرفته که در بين افراد اين هيأت تنها مدير عامل سازمان قطار شهري تبريز سررشته اي در موضوع خريد واگن براي مترو دارد و حضور مشاور امور بانوان استانداري، رئيس شوراي شهر که پزشکي هسته اي خوانده و عضو کميسيون برنامه و بودجه که رشته تحصيلي اش دامپزشکي بوده در اين سفر تخصصي سؤال برانگيز است.

مجري تلويزيون به دولت مي پيوندد
آخرين نيوز- مراد عنادي مجري برنامه «گفتگوي ويژه خبري» و برنامه «چهل و پنج دقيقه» شبکه خبر، به عنوان مدير کل رسانه اي نهاد رياست جمهوري انتخاب مي شود.

وقتي 6 هزار از 4 هزار اعدام مي شوند!
فرارو- اعتراض در افغانستان عليه ايران پس از آن آغاز شد که گزارشهايي در مورد اعدام شماري از پناهجويان افغان در ايران انتشار يافت. ضيايي فر، معاون روابط عمومي سازمان زندانهاي کشور گفته است که حدود 4 هزار افغان که بيشتر آنها جرايم مواد مخدر دارند، در زندانهاي ايران بسر مي برند. اکنون با توجه به آمار 4 هزار نفري زندانيان افغان، اين پرسش مطرح است که چگونه امکان دارد، از ميان چهار هزار زنداني افغان، شش هزار تن ( به ادعاي برخي گزارشهاي عجيب و غريب در افغانستان) اعدام شده باشند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.